Maguay a organizat a saptea editie a evenimentului "No Time for Downtime"

publicat pe 25.09.2009 Printeaza

 

Bucuresti, 24 septembrie 2009 - Maguay, companie care activeaza pe piata din Romania ca furnizor de solutii complete, a organizat a saptea editie a evenimentului “No Time for Downtime”.
 
“No Time for Downtime” este un eveniment adresat companiilor intreresate in dezvoltarea si integrarea proiectelor de infrastructura hardware, ce implica servere si statii de lucru, solutii de stocare, back-up si arhivare, indiferent de complexitatea lor. “No time for downtime” a pornit initial ca un eveniment menit sa transfere expertiza si resurse catre companiile din piata IT locala, care doresc sa-si mareasca eficienta afacerii prin alegera unei noi solutii pentru infrastructura IT.
In momentul de fata, „No Time For Downtime” a ajuns la editia a saptea si a devenit unul dintre evenimentele de marca ale industriei IT din Romania. Companiile participante au beneficiul unei reimprospatari ale cunostintelor despre cele mai noi tehnologii ale momentului in IT, precum si ocazia de a vedea „live” demonstratii ale acestor tehnologii, comparate cu cele vechi.  
Editia a saptea, care s-a desfasurat la hotel Marriott pe 24 septembrie, a prezentat trei astfel de demonstratii live, precum si o serie de expozeuri despre cele mai noi tehnologii din domeniile stocarii profesionale, hardware-ului, software-ului si comunicatiilor. Participarea a depasit 150 de parteneri din tara ai companiei si furnizori de produse si tehnologii: Intel, Microsoft, Promise, Quatum, QLogic, Symantec.
  
 “Maguay, partener autorizat si certificat al principalilor lideri de tehnologie la nivel mondial, intareste si de acesta data asumarea misiunii de a face cunoscute pe piata din Romania cele mai noi tehnologii de pe piata mondiala. Produsele si solutiile pe care le construim inglobeaza intotdeauna acele tehnologii si din acest motiv nu sunt cu nimic mai prejos daca este sa le comparam cu solutiile similare ale unor companii de renume international. Mai mult, infrastructurile IT de tip “no single point of failure” pe care le construim impreuna cu partenerii nostri pentru toti clientii nostri au doua avantaje majore: suportul oferit si preturile competitive. In plus, Maguay are puterea de a integra si acorda solutiile oferite exact asa cum le doresc clientii, conform planurilor de dezvoltare ale companiilor respective.” a declarat Eduard Pughin, Manager Operational Maguay.

 „Suntem alaturi de partenerul nostru Maguay in cadrul acestui eveniment si in toate initiativele care vizeaza zona de Server, un segment care in ultimul an fiscal Microsoft a avut o evolutie pozitiva si asupra caruia se concentreaza eforturile noastre comune pentru urmatoarea perioada de timp. Odata cu lansarea Windows Server 2008R2 si Exchange Server 2010 simultan cu sistemul de operare Windows 7, vom avea si o noua oferta dedicata companiilor mici, care vizeaza “primul server”, o solutie mai putin costisitoare si care sa le permita sa aiba acces la functionalitati de baza pe care Windows Server le poate oferi: Windows Server Foundation. Evolutia parteneriatului cu Maguay, dupa semnarea contractului Direct OEM cu Microsoft acum 3 ani a fost una foarte rapida. Am dezvoltat foarte mult zona de Windows preinstalat pe PC-uri si Notebook-uri, dar si zona de Office si mai ales Windows Server, solutii mai complexe cu care am atins atat clientii Small and Medium Business, dar si companii din segmentul Enterprise. Viitorul in ceea ce priveste solutiile Server este foarte incurajator, solutiile de virtualizare fiind unul dintre atuurile principale in decizia de cumparare a unui Server, iar versiunea Windows Server 2008R2 pe care o promovam integrata pe Serverele Maguay contine virtualizarea inclusa, fara costuri suplimentare pentru companii.” a declarat Marilena Ionascu, OEM Manager Microsoft Romania.